Långhelg från mitt Madrid

Hej på er!
Jag är fortfarande på helg och ledighets  mod här hemma, och njuter så av allt det fina vi har i våra liv.  Att sitta här och skriva på vår altan i sommarvärmen till fågelkvitter och samtidigt njuta inombords över att jag och min Pelle tidigare idag befann oss i vårt Madrid.
 
Vi bokade biljetterna för ett tag sedan och kände att vi behövde komma iväg och bara vara vi.
sagt och gjort. Vi flög ner under torsdagen vid lunchtid och sedan dess har vi bara njutit av tiden tillsammans.
Ätit, drukigt och bara umgåts med vänner.
 
en kväll med Helena oc Pelle på stans alla takterrasser.
 
 
 
 
 
 
från tidiga mornar fram till sent in på kvällen (för att vara oss) gick vi runt i denna underbara stad. 
Bara känslan att få slippa gå igenom alla turistatraktioner och bara strosa på små gator och torg. <3
 
Tro mig, allt annat som amn läser om i reseguden har vi sett ett antal gånger då vi bodde här. Med tanke på att jag kunde extraknäcka som guide till alla våra besökare under de året hahah <3
 
Han <3
 
På picknick med våra spanska vänner <3
 
 
Alltid när jag och Pelle är iväg så är det svåraste alltid maten. Vi gillar helt och hållet olika!
När Pelle ser en sportbar tindrar ögonen, och jag letar helre upp något vegetariskt hippt ställe. Men hur som så hittade jag en juicebar runt hörnet och såg till att jag alltid hade en sådan i väskan. Är magen glad så är jag glad. Tro mig jag kan bli arg som ett bi om jag inte får mat haha.
 
Så med en helt underbara minnen tänker jag nu avrunda denna helg.
Hoppas ni alla har haft en fin långhelg.
 
Kram/A
 
 
 
 
Jag och min familj <3 | |
Upp