Helgens bästa!

Vilken underbar söndag vi har haft här i dag,
eller rättare sagt hela helgen och det fina vädret har varit magiskt!
 
 
Just nu:
Halvsitter i soffan och myser med en kopp te och tittar få fotboll. Just nu känns det som att det är fotboll varje dag. Är det inte jag som spelar/tränar så är det Pelle eller barnen, eller ja som nu ligamatch i spanska ligan.
 
Tidigare idag
Vi åt en långsam lugn frukost med pannkakor, croissanter och massa frukt! Därefter kom jag och minstigen ut på en skogspromenad tillsammasn med vännen och hennes son.
Våra små sessor har lekt med vänner under förmiddagen och under tiden har vi pysslat här hemma med trädgården.
Vid lunch kom svägerskan med sambo över,och eftersom det är mathantverks saffari på slätta så tog vi tillfället i akt att ta kaffe och kaka på maten på självaste Sivans ost  i Baljered.
 
Eftermiddagen bjöd på fotbollsträning för Vilmas del och ännu lite mera fix i trädgården.
 
Om en stund:
Hoppar jag rakt ner i Pyjamasen och unnar mig att sova tills klockan ringer i morgon bitti. Eller juste ja, vi behöver ingen klocka då barnen väcker oss runt 05.30 varje morgon!
 
Helgens bästa:
Att få tillbringa tid med de jag älskar <3 
och att vi vid andra försöket kom iväg till Sivans ost! 
(under första försöket på lördagen började jag blöda näse blod i bilen)
Men söndagen bjöd på mer tur. <3
 
Dagens
 
Jag är en person som aldrig bllöder näsblod, men i lördags vid 10 började det och höll på fram till 21.00.
Söndagen började bra men efter lunch så kom det tillbaka och sedan har det fortsatt. Självklart har det hindrat mig lite i allt jag vill göra, och tröttheten kommer liksom på köpet. Men jag har helt enkelt sett ut som en  liten valross med tuss i näsan hela helgen och låtsats att det är en ny inkommande trend. :)
 
En promenad i Paradiset
 
 
 
 
på bästa Sivans i väntan på fika <3
<3
Innan läggning hann vi vattna dagens planteringar.
 
Kram/A
 
 
 
 
Jag och min familj <3 | |
Upp