God morgon

Här hemma råder just i dagarna sjukstuga. 
Febriga barn som går om varandra, den ena hänging och vill mest bara vila medans minstingen kör på som vanligt. 
Hur ska man kunna bli frisk när man kör på som vanligt? 
Känner mig som en bromskloss som försöker få henne att leka stillsamt. Går sådär vill jag meddela. 
Hur som helst är det väldigt mysigt att kunna rå om de små i detta sommarväder. Att kunna få vara ute från tidig morgon till sent in på kvällen. 

(null)
Morgonljuset <3
Bara de gör en lite extra lycklig!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Här hemma mumsar vi frusen vattenmelon på pinne. Såååå gott!!
Och visst är det så att man får äta isglass när man är sjuk. 
(null)

(null)
Jag själv passar på att strosa runt.ofta osminkad, i någon lite för kort skjorta och en rykande kopp. 
Önskar er en fin dag i solen.
Kram/A
Jag och min familj <3 | |
Upp