Drömmig nationaldag!

(null)
Vi fick en drömmig nationaldag!
Inte med svenska flaggan och jordgubbsbakelse men med familj, vänner och ett Sverige som visade sig från sin bästa sida.

Tidigt under morgonen fixades det med sallader, bakverk och allt som kan tänkas behövas på en ö under en dag.
Därefter rullade bilen mot vår pärla där vi även mötte upp små kussar och sysslingar.
(null)
Krabbfiske i timmar!!!
(null)
Vilma har samlat så mycket snäckor under dagen och de är såååå fina!! 
Tydligen har hon en idé om något hon vill skapa. En liten konstnärssjäl. 
(null)

(null)
Att klättra på berg kan vara det mest rogivande som finns! 
(null)
Meya vår lilla buse fiskade lite, fikade lite och badade desto mer.  Vattnet idag var superhärligt! Precis lagom temperatur och inga maneter. Helt perfect!
(null)
Medans Pelle och barnen fiskade precis bredvid passade jag på att blunda till på den varma klippavsatsen! Det positiva när man är fler vuxna. Att kunna dela på ansvaret. Skulle aldrig någonsin lämna barnen en sekund utan uppsikt!!! 
Man vet aldrig när olyckan är framme!

Nej nu ska jag krypa ner, imorgon är en stor dag. 
Okej kanske inte för er men för mig. Imorgon är nämligen min födelsedag! <3

Kram/A



Jag och min familj <3 | |
#1 - - emma:

det ser riktigt skönt ut :)

Svar: Ja det var verkligen sååå härligt ;)
Anna Ivehag

Upp