Full fart och lite där till!

 
Söndag kväll och det är dags att sätta sig ner med en kopp te i soffan och pussas med min Pelle. <3
 
Efter en fullspäckad dag, och helg så är det alltid skönt med ett lugnt avslut.
Nu när dansen har börjat igen så är det både dans och fotboll på söndagar, vilket i sin tur innebär en heldag med barnaktiviteter, så fram mot kvällen vill jag ägna mig, mina intressen samt min fina Pelle.
Tänkte strax bjuda han på en liten kaka som jag slängde ihop här ikväll.
 
Ska bara smaka först, men om den är god så delar jag självklart med mig av receptet i morgon.
Det blir en Raw kladdig sak med massa,massa nötter och göttigt!
 
På tal om goda ting! Igår var vi och firade min fina morfar som fyllde 85 år. En liten skala av släkten (vi som bor i närheten) samlades och åt samt drack gott på Terrassen i Lidköping.
 Älskar att samla alla! <3
 
Jag som inte äter fisk beställde in en torskrygg med grönsaker. Har börjat med att äta fisk ute då jag själv inte vet vad jag ska göra med de rackarna här hemma.
 
Gosetjejen <3

Skål Meya! Nu är det kalas <3
Min BÄSTA morfar <3
Detta är hans standard pose vid fotograferingar, har alltid varit. <3
Hoppas ni alla har haft en fin helg <3
Kram/A
 
 
 
 
 
 
Jag och min familj <3 | |
Upp