Back to reality

 
Hej där....
Nu börjar jullovet lida mot sitt slut och barnen känner sig redo för förskolan i morgon. Det har varit ett långt mysigt lov för våra små, och jag är så glad att jag har fått de här sista dagarna tillsammans med dem.
Vi har mest bara myst runt här hemma. Några vändor till stan och en och annan bok. Eller ja nu ljuger jag. Det har varit ett berg med böcker! Nu pratar vi inga mysiga sagoböcker utan faktaböcker om rymden, om alla världsdelar samt världens alla djur. Däremot tycker jag i och för sig att det är roligt att både jag och tjejerna lär oss nya saker hela tiden. Men ni med barn vet ju att det blir följdfrågor på i princip allt! Där ligger jag tyvärr i lä.
 
Förutom att umgås med familj och vänner under några lediga dagar har jag även fått tid till mig själv. En välbehövlig massage som min fina Pelle hade bokat in mig på, samt ett antal träningspass. Varje morgon har jag spenderat på mattan och bara gjort precis det kroppen har frågat efter.
 
Men nu är även jag laddad för jobb igen. Imorgon ser jag fram emot alla fredagsbuketter, den fina miljön jag får äran att jobba i samt alla härliga kunder.
Hoppas vi ses imorgon!
 En morgon här hemma ser gärna ut såhär <3
här är faktiskt två av mina favoritböcker. Gillar fina böcker som väcker ett intresse.
Okej pannkaksfrukost under lovet har blivit till en vana. Nu Back to reality!
Hej och välkommen tillbaka du runda ägg och klibbiga gröt.
Under gårdagens tjejedag avslutade vi med fika. Alltid samma visa. Största kakan beställs in och ja behöver jag nämna att i stort sett hela var kvar då vi skulle gå.

Alla dessa kramar och pussar <3
Världens goaste tjejer som alltid kramas, pussas eller nämner att de älskar familjen. Ja mitt hjärta smälter då lite varje dag. Bara för någon dag sedan så kramade jag om min minsta inför natten och hon tog tag i min arm och sa,
-Mamma! Du, Pappa och Vilma är bästa familjen <3
 
 
Ha nu en fortsatt fin kväll <3
Kram/A
 
 
Jag och min familj <3 | |
Upp