2018

Hej på er, och Gott Nytt År!
Jag gillar iden om att välkomna ett nytt fint år, men jag tycker däremot inte om att det blir så uppenbart att ett år så snabbt springer iväg. Det blir så tydligt när man firar in det nya året.
Sedan jag fick barn har jag sänkt förväntningarna på just nyårsafton, och det är inte förens då jag verkligen har fått njuta av denna dag.
Tiden rinner förbi, och det finns inget vi kan göra åt det. Dagarna går oavsett vi vill eller inte, så varför inte leva lite varje dag. <3
 Oavsett tiden så vet jag säkert att jag har haft ett fint år med hälsan i behåll. Jag har fått spendera ännu ett år med min underbara familj och med mina fina vänner. Jag kommer fortsätta att leva även 2018 precis så som jag vill att de ska levas. Ännu ett år fyllt med kärlek, skratt och massa hitte på.
 
 
 
 

Gott nytt på er alla och god fortsättning <3
Kram/A
 
Jag och min familj <3 | |
Upp