Skräckblandad förtjusning!

Idag har vi kört en heldag med cykling. Eller ja vi började med ett dopp och sedan iväg till backen. 
Med skräckblandad förtjusning åkte vi både nerför samt uppe på fjället.
 Vi tog med cyklarna upp för liften och  följde en led fram till stensjön, väl där byggde vi som alla andra vår egna familjeskulptur. Få se om vi hittar den nästa gång vi kommer.
(null)
Svårt att fånga, men vyerna är sååå  fina!
(null)

(null)
Den där donnan! Så envis och vilken kämpe!
Några vurpor blev det, men upp igen med darrande läpp och skam den som ger sig. Älskar att se hur stolt hon blir när hon väl fixar det! 
(null)

(null)
Här påväg till stensjön. Till en början fint grus, men som sedan övergick till stor sten!
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag glömmer ofta av att denna lilla sessan bara är tre år. Bästs Meya!
(null)

(null)
Efter badet fyllde vi på med lite ny energi.
(null)
Bästs huset! Som vi tycker om att tillbringa några lediga dagar här. 

Ikväll har vi bara tagit de lugnt. Lekt kurragömma, tränat handstående samt läst massa böcker.  
Förstår doc inte varför jag aldrig lär mig att stå på händer!!! 
Kram/A

Jag och min familj <3 | |
Upp