Meya 4 år

 
Hej på er!
ikväll sitter jag inkletad med en ansiktsmask och en kopp te.
Barnen sover redan och Pelle är iväg och spelar match. Jag behövde verkligen en lugn kväll för mig själv.
En bra investering helt enkelt.
 
Helgen som var spenderades med att fira! Fira vår aldeles egna lilla solstråle Meya som blev 4 i fredags. Men vi fick även fira att barnen har fått en liten kusin.
Så på tre dagar hann vi med tre kalas (alla för vår lilla solstråle), samt allt där emmellan som ska hinnas med, tex 2 matcher, jobb, danslektoner och, ja vardagen.
Men nu framöver har jag tänkt mig ett lugnare tempo här hemma.
Jag har iallafall lovat mig själv att försöka.
 
 
 
Meya och Nils 
 
hela ligan på barnkalaset, som här inväntar piraterna. Tydligen har de tappat bort en skatt! 
självklart hjälpte de alla till att hitta skatten men hjälp utav skattkartor som var på villovägar i trädgården.
 
Dags för mig att tvätta bort ansiktsmasken!
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram/A
 
 
Jag och min familj <3 | |
Upp