Hur mysigt är det inte med semester!

Hur mysigt är det inte med semester? Tänk att just semester kan vara så olika! Vad var och en anser är semester. Det är ju helt klart olika för er utan barn, men för oss med är det ju lugnare, men ändå inte... om ni förstår vad jag menar.
För mig innebär semester ledig tid med familj och vänner. Man behöver absolut inte ut och åka men i vårt fall vill de gärna bli så. 
(null)
Första semesterveckan spenderade vi i ett poolhus i Danmark vi havet med Pelles familj.
(null)
Min andra vecka spenderades runt om på hemmaplan. Mestadels vid vattnet.

Pelle och barnen är inne på sin åttonde vecka och jag har haft lie uppdelat, men nu har även jag min sista och då ville jag att vi skulle iväg igen. Jag tycker att jag slappnar av mer då. Inget som behöver fixas med.

Just nu befinner vi oss i favorithuset i Sälen. Det är även här vi spenderar våra vintersemestrar. Har man möjlighet så kan jag verkligen rekommendera fjällen under sommartid. Så vackert! Men även så avkopplande. Vi vandrar en del och tänkte cykla desto mer. 
Får se hur de går med barnen bara. Vi har ju en större tävlingsinriktad tjej, och så har vi vår minsting som gärna kör med krokodiltårar när det blir lite jobbigt. Men vi kämpar på!
huvudsaken är att vi gör denna resan som familj. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Första dagen är nu till ända och vi laddar upp med god sömn inför morgondagens cykling.
Kram/A
Jag och min familj <3 | |
Upp