Den stora dagen!!

Nu var den äntligen här!
Dagen Som Vilma har pratat och längtat efter. Dagen som innebar hennes första fotbollsmatch! 

Lyckan som lyser i hela ansiktet och som alla dessa små fotbollsspelare ger. Alltså ni vet när de får känna sig delaktiga.
Jag älskar lagsport!! 
Alla borde någon gång testa. Sedan säger jag inte att det är något för alla, men att få vara en del i ett lag samt en förening är något jag personligen tycker om. 

Som jag skrattade!
Ni vet de mammor som aldrig ser en match! De blev som förbytta hejande fotbollsfantaster, Älskart!  
Barnen som ibland stod och småpratade fast matchen var i full gång. 
Ja jag längtar verkligen efter nästa match!
(null)

(null)

(null)

(null)
Självklart var fikakorgen med! <3
(null)
Min Fina!!
(null)
Enda tjejen i laget och ja hon bryr sig inte det minsta! Heja Vilma!!!
Kram/A

Jag och min familj <3 | |
Upp