Sälen!!!

Hej på er!
 
Familjen är nu hemkomna hela och nöjda efter en fantastisk vecka i fjällen!
Bortsett från all tvätt som medföjer så är allt annat bara tummen upp!
 
I år har vi verkligen fått njuta av utförsåkning då båda sessorna stod på skidorna och kämpade! Att få se sina små troll utvcklas, både i sin skidåkning men även de mentala, värmer i hjärtat. Att se hur kämparglöden kommer fram samt att de faktiskt själva märker av sina framsteg.
Bara de att ha koll på all utrusting! Pjäxsor som klämmer, skidor som far åt alla håll samt vantar och mössor som slinker på sniskan. 

Bara de att komma på och av liftarna var till en början ett projekt! Men även de löste sig. 
 
Att få komme iväg såhär med familjen är verkligen guld förunnat. Något jag njöt  av varje dag då vi var där. Att bara få tillbringa tid med familjen. Vara ute hela dagarna, och det bästa! ÄTA UTE slår allt! Då menar jag inte ute på resturang, utan ute i friska luften. Grillad korv eller varm soppa. Ja de kan vara precis vad som hellst bara de är ute.
Denna smarriga våffla avnjöt vi efter en tur med längdskidorna. Behöver jag nämna att den smakade extra gott efter några kilometers färd.
Lilla loppan krigade på hela vägen till våffelstugan. Så grymt imponerad! 
Men ni skulle sett de stolta ansiktet när vi kom fram. Så nöjd liten sessa över de hon presterat.
Men under hemfärden var hon helt slut! Istället för att dra hem en liten, fick jag dubbel vikt i min pulka att dra hem. 
Men vad tusan gjorde de när man var på ett fjäll med klarblå himmel, vindstilla och tillsammans med människor man älskar. <3
 
Vi varvade dagarna med utförsåkning, längdskidsåkning samt pulkarace!
Min fina syster och hennes lilla troll <3
Rekordmycket snö hindrade inte vår lilla snöbuse <3
 
Med en kanonvecka i bagaget tänkte jag nu koka mig lite te samt sortera lite bland alla bilder som tagits under resan. När det kommer till just bilder och sortering så är jag oerhört noggrann. Alla bilder läggs i mappar med datum, månad och händelse. inte speciellt roligt när det ska göras, men dubbelt så roligt när man tittar tillbaka.
Ha nu en fortsatt fin kväll. <3
Kram/A
Jag och min familj <3 | |
Upp